Login

Καλάθι αγορών

Πολιτική Αλλαγών-Επιστροφών

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να του επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν και η συσκευασία που το συνοδεύει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή χρήση αυτού και να συνοδεύεται με το παραστατικό αγοράς ή αντίγραφό του. Σε κάθε άλλη περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην εγκρίνει το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος.

Σε περίπτωση αλλαγής, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και η νέα αποστολή πραγματοποιείται ΔΩΡΕΑΝ. Εναλλακτικά, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν με τα ΕΛΤΑ Courier και να αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής 3.00 € από την νέα παραγγελία. Η εταιρεία δεν θα κάνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή την βαραίνει με κόστος αποστολής και πραγματοποιείται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.

Αλλαγή γίνεται μόνο με προϊόντα από την ίδια σεζόν. Δηλαδή, καλοκαιρινό με καλοκαιρινό και χειμερινό με χειμερινό.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής προϊόντος, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης με e-mail στο info@finezzabrands.gr αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τηλεφωνικά στο 2721 026 550 (Δευτέρα Τετάρτη Σάββατο 9:00-15:00 Τρίτη Πέμπτη Παρασκευή 9:00-14:30 & 17:00-20:30) εντός της άνω προθεσμίας και να μας ενημερώσει για το νέο προϊόν που επιθυμεί. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν , θα πιστωθεί η διαφορά της αξίας, ενώ εάν η τιμή είναι υψηλότερη, η πληρωμή της προκύπτουσας διαφοράς θα επιβαρύνει τη νέα αποστολή.

Σε περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν με την ΕΛΤΑ Courier και να αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής 3.00 € από την αξία επιστροφής. Εναλλακτικά, μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εταιρεία ταχυμεταφοράς επιθυμεί με χρέωσή του. Κάθε επιστροφή χρημάτων θα γίνεται δεκτή κατόπιν παραλαβής και ελέγχου των προϊόντων από την εταιρεία. Αφού πραγματοποιηθεί η παραλαβή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), το τμήμα εξυπηρέτησης θα ενημερώσει μέσω e-mail ή τηλεφωνικά τον πελάτη για τον τρόπο διεκπεραίωσης. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αγορά : εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά, ενώ εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Όλες οι επιστροφές που πραγματοποιούνται με τραπεζική μεταφορά, διεκπεραιώνονται μέσω διαδικασίας web banking από λογαριασμό μας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες ( Alphabank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα ) και η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει ενδεχόμενα τραπεζικά έξοδα.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το finezzabrands.gr διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους/επιστροφή χρημάτων.

Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή/επιστροφή των προιόντων :

Τα προιόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς απεστάλη
Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.
Στα προϊόντα που είναι με έκπτωση δεν θα γίνονται επιστροφές χρημάτων. Οι αλλαγές θα γίνονται από την κατηγορία Sales-Outlet..
Για τις αλλαγές ισχύει η εκάστοτε τρέχουσα τιμή του προϊόντος.
Εάν έχετε αγοράσει ένα προιόν που ανήκει στην κατηγορία SALES – OUTLET, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι προιόν από την κατηγορία SALES – OUTLET

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κάθε παραγγελία που αποστέλλεται από το finezzabrands.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους. Στην περίπτωση κατά την οποία ο λόγος της επιστροφής των προϊόντων αφορά σε λάθος της εταιρείας ή σε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, το κόστος επιστροφής του προϊόντος το επιβαρύνεται η ίδια, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποκύψει.

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα έχουν αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά και η εταιρεία δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση αντικατάστασης αυτών.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας με το προϊόν προς αλλαγή/επιστροφή και την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
Η διεύθυνση αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων είναι η ακόλουθη:
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ FINEZZABRANDS
Αριστομένους 19, Καλαμάτα 24100

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.finezzabrands.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@finezzabrands.gr, καθώς και στον τηλεφωνικό αριθμό 2721 026 550 (Δευτέρα Τετάρτη Σάββατο 9:00-15:00 Τρίτη Πέμπτη Παρασκευή 9:00-14:30 & 17:00-20:30).

 


Καθυστέρηση παραλαβής

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να παραδοθούν τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω e-mail, προκειμένου να δηλώσει εάν επιθυμεί, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.finezzabrands.gr δε φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Παράλειψη προϊόντος
Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία του και διαπιστώσει ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να διευθετηθούν όλες οι λεπτομέρειες, που απαιτούνται και να αποσταλούν τα παραλειπόμενα προϊόντα, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Ελαττωματικό προϊόν

Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.finezzabrands.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Η χρήση του παρόντος δικτυακού χώρου και των παρεχομένων σε αυτόν υπηρεσιών προϋποθέτει, αλλά και επιβεβαιώνει την αποδοχή από τον χρήστη των προϋπαρχόντων όρων, όπως αυτοί ισχύουν, με τις ανωτέρω ενδεικτικά περιγραφόμενες τροποποιήσεις, παρεμβάσεις και καταργήσεις από την Εταιρεία.

Έντυπο ΥπαναχώρησηςΛήψη

X